27 Mart 2013 Çarşamba

Çekiliş-33-34-35-36-37!

An itibariyle 30ları geçmiş bulunuyorum blogumu açtığımdan beri katıldığım çekiliş sayısında, henüz bir tane kazandım, umarım diğerlerinde de kazanırım :P Çekiliş çok eğlenceli bir etkinlik bence, bir de hediyeleşme sürpriz kutu hazırlama, mutluluk kutusu hazırlama gibi etkinlikler görüyorum bloglarda. Çok hoş değil mi, ben de böyle bir etkinlik düzenlemek veya düzenlenmiş olana katılmayı düşünmüyor değilim. Sizler neler düşünüyorsunuz blog etkinlikleri konusunda?
Sonra da geçiyorum katıldığım çekilişlere...

Gökkuşağındaki 8. Renk blogunun sahibi senasy ilk çekilişini düzenlemiş. Yeni bir blog ve desteğe de ihtiyacı var ayrıca, aslında hepimizin olduğu gibi :) Bir gözatmanızı tavsiye ediyorum.

* Hayal Gemisinde 2 Kişi isimli blog ilk çekilişi ile karşımızda.. Hediye edeceği ürün sayısı oldukça fazla, kazanan kişi pek çok ürünü denemiş olacak..

* Makyaj Odamm 150 izleyicisinin şerefine 3. çekilişini düzenliyor ve çok şirin hediyeleri var. Pembe saç düzelştirici ve onun arkasında azıcık görünen puantiyeli şey de takı askısı ve başka makyaj malzemeleri hediyeleri...

* Retro'cular bu çekilişe katılmalı, Trendkolik ikinci kez Casio Retro saat hediye ediyor!

* Makyaj Blogum gerçekten güzel makyaj ürünleri hediye ediyor, fotografı kopyalamayı beceremedim ama bence bir gözatmalısınız :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder