23 Mart 2013 Cumartesi

Çekiliş-26-27-28-29-30-31-32!

* Çekilişlere devam ediyoruz, gün geçmiyor ki bloglarda çekilişler düzenlenmesin :) Shimizu'nun çekilişi de bir harika, bakmanız tavsiye olunur :)

* KoyuKırmızı'nın çekilişi de bir harika, benim bayıldığım bir far paleti hediye ediyor, tam da böyle bir şey almayı düşünürken :) Umarım benim olur:) Siz de şansınızı denemek isterseniz buyurun buradan!

* Happy Box furyasına ben de çekiliş aracılığı ile katılmış olayım. Melodram çekilişi ile bir izleyicisini sevindirecek kutu hediye edecekmiş. Bu harika fikre siz de dahil olmak isterseniz buradan! :)

* Bol bol hediyeli bir çekiliş bu :) Hepsi birbirinden güzel hediyeler var, saymakla bitmez bence siz kendiniz bakın :)

* Stay in a good mood blogunun sahibi de güzel hediyeler ile karşımızda. Okumayı planladığım Babil'de Ölüm İstanbul'da Aşk kitabını görünce hemen katılmam gerek dedim :)

* Coralsfashion düzenlediği çekiliş ile ilginç hediyeler veriyor. İlginç diyorum çünkü tırnak şeklinde olan yüzük dikkatimi çekti :) Çanta da çok şıkmış ayrıca..

* Akmayan Göz Kalemi iki kişiye birden hediye veriyor, hepsi de birbirinden güzel. Ben ojeleri çok beğendim. Siz de katılmak isterseniz bloguna bir gözatın derim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder